My playlist

joi, 3 decembrie 2009

Betia diminetii.


Simt viteza batailor din ce in ce mai mult.Vag.Ma izbesc de curentul sunetului subtire care-mi zgarie peretii venelor.Intru adanc in mine,citesc literele alea mici cu lupa si-mi stric ochii,mi se dizolva culoarea.Asa se formeaza curcubeul meu.
Am invatat ca maine e doar o forma de azi trecut,ceva ce schimba prezentul arid.
Ma vindec cateodata cu acid,pun intr-un anumit loc si in loc de gaura mi se face un amestec de substante.Ultima oara am amestecat substanta de scortisoara cu cea de suflet nou.A iesit un eu.Complicat.Nehotarat.Visator.
A fost o data.Acum nu mai amestec substante atat de complicate.Mi-am dat seama ca pot trai cu o doza mai slaba,ceva ce nu ma marcheaza.Ceva ce nu ma intoarce din drum doar pentru ca nu ma simt destul de tare si am nevoie de substante mortale/finale.
De multe ori visele imi dau aripi.Dupa ce ma trezesc nu-mi dau seama unde le-am lasat.Degeaba le caut in sertalele cu o ea,un atriu stang,un gandac,un rai fara cer,doi ochi uitati de timpul crud.Nu le gasesc.
M-am trezit la fel ca in fiecare dimineata,insa simt ca in alt corp si in alta viata.In alt gand si-n alta poveste,alt cearceaf colorat,alta veste.,,Te urasc,nici nu sti cat tin la tine..."Iubesc diferit.Atat de diferit.M-ai hranit cu mana ta,sa sti...iar eu te-am lasat,Vroiam sa-ti dau drumul dupa ce te-am zis ce simt, insa m-ai strans tare de mana si atunci ceva in mine s-a topit.Sa sti ca nu era inima deoarece inca o simt batand si ea s-ar fi oprit daca se topea dupa respiratia ta.Credeam ca dormi,la cum respirai,insa erai treaz si la tot ce te-am zis am bagat scuza perfecta,cand mi-ai amintit: ,,eram beata,hai sa dormim e doar ora 8".Da,stiu ca sunt o lasa,si nu te pot privi in ochi cand ceva ma macina si ma doare.Tremurai asa tare,incat eu am inceput sa plang,pentru ca frigul se zbatea in tine,si nu am avut destule paturi sa te invelesc.Ei mi-au zis ca daca nu incetez o sa dorm singura,fara tine...Pentru prima oara am simtit ca nu te pot ajuta cu nimic,eu care as face orice pentru tine.Si sti...Am fost acolo chiar daca eram amandoi la fel de ,,nenoi".Nu vreau sa mai beau asa,te invarti prin mintea mea.Fruntea era singurul element cald,am simtit asta cand te-am pupat.As fi vrut ca timpul sa stea atunci in loc.Sa nu pleci dimineata,sa nu iesi pe usa si sa-mi multumesti pentru tot.Nu stiu ce sa fac cand ma izbesc de ochii tai,nu stiu daca sa raman sau sa plec.Nu imi dai cateodata de ales,cateodata simt ca,unul din noi gandeste pentru amandoi,apoi cred ca ratiunea e mai mare si te las.Renunt.Imi pun in gand sa nu te mai caut,crezand ca asa nu o sa te gasesc,insa joia,mi se face dor,iar vinerea te sun.Duminica daca am noroc,ne intalnim intamplator si incerc sa te ignor pana tu imi zici ca nici macar nu te salut si atunci vin si te pup si vorbim putin...Cum as putea sa nu ma gandesc la tine,la ce faci,daca esti bine,cand imi pasa asa mult?Nu vreau sa te pierd e a patra oara cand te-o spun... destinul nu poate fi asa nebun,iar daca da am sa-i dau un picior in fund.M-am atasat de tine prea mult...Ne-am trezit in betia diminetii,tu razand, eu ,cu o durere groaznica de cap.
Precizez ca ,eu nu am nevoie de substante tari sa,simt ca sunt fericita....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu