My playlist

duminică, 13 decembrie 2009

Adanc.


Si am sa cad in oceanul bratelor tale,doar lasa-ma sa cad...
Inainte,am sa ma izbesc de ochii tai.
Dupa...albastrul pur ma va ineca cu atata culoare.
Si am sa ma trezesc plina de vara,inauntrul sufletului tau.
Iti cer sa ma duci departe,acolo unde soarele nu arde,
Unde nu te poti intoarce.
Si sa nu ma lasi,sa nu ma lasi plina de noi,
Scoate din mine partea aceea de tine.
Pune-o langa mine am sa ma hranesc intr-o zi,cand mirosul tau nu va mai fi.
Da-mi partea accea de zi cand ochii iti sunt inchisi si nu ma droghezi.
Da-mi calea pentru care am venit si nu ma lasa de mana.
Iti simt respiratia in vena.
Coase-mi aripi fara sa simt si hai sa plutim cum numai noi stim.
Am sa beau,am sa beau,am sa beau aer cu tine la nesfarsit.
Si am sa culeg norii presarati cu firele tale de argint.
Da-mi ,da-mi mie gandurile tale si tot ce ai.
Fa gaura in inimi si leaga-le cu ata tare,daca se rupe sa ramana un fir de suflet divin.
O sa am grija de tine si de tot ce mi-ai dat senin.
Ma lovesti din plin.
Sa nu ma lasi,sa nu ma lasi fara un nume ,fara noi care devenim atat de trecatori,doar noi.
Suflete gri ce se invelesc cu alte suflete aurii.
Si hai,hai sa cadem in verdele pe care numai noi il avem,acolo unde durerea nu se simte.
Unde sufletul nu se stinge.Unde vrem...
Noi...izbeste-ma de tine,azi,mereu,acum,maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu