My playlist

marți, 29 decembrie 2009

Si ce,daca iarna ma izbeste?

Sa fim putin mai seriosi,
Iar ne mintim pe fata?
Nimanui nu-i convine,
Sa aiba sufletul de gheata.
Si ce?Ce daca a venit iarna?
Eu o urasc iremediabil,
Imi fura vara in fiecare an,
Nu vreau sa inchei cu ea niciun contract!
Vorbesc serios.Atata gheata pentru un simplu alb?
Nu imi convine fara verdele meu
Nuante stridente cer!
Asa pot croseta un curcubeu.
Ce daca sunt multe zambete de copii?
Si ei vor creste intr-o zi...
O sa isi ceara vara inapoi,asa cum fac eu, fara oprire.
Aude dar nu vine...
Stiu sigur,vrea sa o mai astept,
Vrea invitatii speciale.
Insa cu iarna langa mine nu pot sa i le fac,
Nu am atat de mult curaj.
Sa pleci!Ai inteles?
Tu,iarna care nu-mi dai de ales.
Sa pleci!
Crezi ca daca esti atat de rece imi poti oferi ce-mi ofera vara mea?
Afla ca nu,si nu-mi pasa daca te doare,
Gandeste-te,cum mi tai sufletul la fiecare rasuflare.
Si eu,sa te mai iubesc?Niciodata!
Nu-mi dau eu inima pe gheata.
Gandesti si speri gresit,nu sunt facuta sa te pot iubi.
Si ce daca a venit iarna?
Asa va si pleca...
NU VA PRIMI NIMIC DIN PARTEA MEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu